Med erfaring fra både salg og teamledelse ser Albert Skogli Tellefsen frem til å bidra i Karnov. – Struktur og faglig utvikling gir meg energi, sier han.
Albert Skogli Tellefsen startet som account manager i Karnov Group Norway våren 2025. Han har lang erfaring fra salgsarbeid, med et særlig fokus på relasjonsbygging og målrettet kundeoppfølging. Oppveksten i Halden og de siste årene i Oslo har gitt ham bred kontaktflate og erfaring på tvers av bransjer.
– Jeg begynte å selge aviser dør til dør da jeg var 13 år, og har siden jobbet med salg i ulike former. De siste årene har jeg hatt ansvar for salg av digitale kurs og HMS-løsninger rettet mot byggebransjen, forteller Tellefsen.
I tillegg til å jobbe operativt med salg har han også hatt lederansvar. Rollen som avdelingsleder inkluderte både opplæring og resultatoppfølging av team, noe han mener har gitt et godt fundament for strukturert og målrettet arbeid.
Motivasjonen for å søke seg til Karnov var først og fremst den faglige profilen og det han oppfattet som en sterk kultur for samarbeid og utvikling.
– Jeg ble tiltrukket av kombinasjonen av kunnskap, teknologi og tydelig kundeverdi. Produktet står faglig støtt, og det virket som et sted hvor man får jobbe med noe som faktisk gjør en forskjell i kundenes hverdag, sier han.
Så langt har forventningene blitt innfridd.
– Det var lett å merke at det er høy kompetanse og godt samhold her. Kulturen preges av engasjement og tydelige ambisjoner, både på produkt- og medarbeidernivå, sier han.